lauantai 30. tammikuuta 2010

Tapaaminen sittenkin! Naksutin \o/

Koiratapaaminen
Pakkanen laski alle kymmenen asteen, joten pari koiran omistajaa mun lisäksi tuli tapaamiseen: Tanja ja Ansku-collie ja Sinikka Eppu-karkkarivauvan kanssa. Hakutreenit sai kyllä unohtaa ja käytiin vaan kävelemässä metsäautotiellä.
Neri vähän haukkui ja murisi, kun muut saapuivat paikalle, muttei temponu ollenkaan hihnassa vaan istui paikallaan kunnes sai luvan lähteä. Ansku ja Neri tuli hyvin toimeen keskenään, mitä nyt pieni kahakka tuli namipalkoista. Koirat on tavanneet pari kertaa aiemminkin.
Pikku-Eppu vähän arasteli aluksi Nerin vilkkautta ja mun piti vähän kieltää Neriä, ettei se liian rajusti hakenut pientä leikkiin. Neri oppi varomaan liian rajua pennun "päälleajoa". Jonkin ajan päästä Eppu alkoi reipastua ja sen olisi ihan hirveästi tehnyt mieli lähteä juoksuun ja leikkiin mukaan, mutta vähän vielä toisten koko ja vauhti pelotti. Lopulta se sitten komenteli Neriä, ajoi takaa ja matki: kun Neri kiipesti tien penkalle katsomaan metsään, Eppu teki kohta samoin perässä! :D
Tanja sanoi menevänsä huomenna Peltolammille harjoittelemaan Anskun kanssa vetohiihtoa ja mä voisin mennä myös, jos Neri vaan jaksaa. Huomenna on kuitenkin haku- sekä tototreenit.
Naksu
Miksen mä aiemmin ole hommannut sitä? (No siks, kun en koskaan käy missään kaupassa!) Se sopii meille oivallisesti. Mä alan käyttää sitä ainakin kontaktin treenaamisessa ja toisten koirien ohituksissa. Katsotaan nyt, kunhan mä opin käyttämään sitä kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti