maanantai 8. maaliskuuta 2010

Ajatukset eteenpäin ->

Vamuudeksi aika ultraan
Nyt on varmuuden välttämisen torjumiseksi varattu aika eläilääkärille tiineysultraan 1.4. ja toimitaan sitten sen mukaan. Toivottavasti mitään ei näy sitten ultrassa. Mutta sitä ennen en enää edes ajattele asiaa, vaan siirretään mietteet tulevaan ja harrastetaan niinkuin ennenkin, kun ei se sureminen ja pelkääminen auta asiaa yhtään.
Vetohiihtoa
Pitkästä aikaan sain aikaiseksi lähteä Nerin kanssa hiihtelemään. Täytyyhän mun saada koira kovaan kuntoon, jos vaikka saan Jarnon keväällä "pakotettua" tai lahjottua canicross-kisoihin Nerin kanssa. Ensitöikseni piti viritellä vetoliina kiinni aukivääntyneeseen vetovyön koukkuun, niin että se pysyyy siinä. Uusi vyö mulle luvattiin VULin postimyynnistä, mutta se ei vielä ole tullut.
Tänään mentiin vähän pidempi lenkki tarkoituksella, joten mä en missään vaiheessa yllyttänyt Neriä vetämään vaan annoin sen itse määrätä tahdin.  ....mitä nyt muutamassa ylämäessä anoin vähän apuja :).... Innolla tyttö taas veti, mutta kyllä sekin lopussa jo hyytyi. Alamäissä laukkasi lopussakin täysillä kieli poskella, etten mä vaan pääse ohi mutta kun huomasi, että mun vauhti alkaa hidastua, laski itsekin raviin. Välillä mä jouduin tasaisella jopa himmailemaan hiihtoani, ettei sukset mene löysän vetoliinan päälle, mutta ylämäkien päällä mun hengitys taas suorastaan vinkui rasituksesta! :)
Autolla Neri sai palkaksi pateeta ja sen jälkeen käytiin vapaana jolkottelemassa. Ei tarvinut Nerin spurttailla tuon vetohiihtolenkin jälkeen vaan hillitysti ravasi mun edellä.
Mietteitä, suunnitelmia?
Holskufoorumilla listaillaan vuoden 2010 tavoitteita. Uskallankohan mä edes sanoa ääneen, tai kirjottaa mustaa valkoiselle mun tavoitteista tai suunnitelmista Nerin kanssa? Kirjotan huomenna... tai joskus! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti